Продавець МотоДВК магазин мотозапчастин та екіпірування. розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
686 відгуків
Завжди вигідні ціни https://motodvk.com.ua/specials
+380 (95) 862-00-04
+380 (93) 876-40-00

Запчастини і ремонт мотоцикла Ява

Запчастини і ремонт мотоцикла Ява

Історія мотоцикла Ява

Мотоциклів марки Ява вже 90 років — компанія з'явилася в 1929 році. Це чехословацька модель, тому у Радянському Союзі на Яві їздив кожен другий чи третій. Ближче до середини і до кінця століття СРСР був головним покупцем транспортного засобу.

Вікові любителі швидкості і дороги знають Яву 350, відому в народі як «бабуся». Ця модель стала випускатися в 70-х роках минулого століття і до цих пір продається в нашій країні. Ява-старенька відрізнялася від попередньої модифікації — Яви-250 — модернізованим двигуном та двигуном потужністю 23 кінські сили. Причому «старенькою» назвали мотоцикл не відразу. Чеське робоча назва Яви — «Кивачка». Із-за об'єму двигуна мотоцикл спочатку іменували «чекушкою». Потім вже прижилася назва, під яким люди знають Яву сьогодні

Ява в Радянському Союзі

Радянські споживачі вірили, що виробництво у Східній Європі — знак якості. Тому мотоциклісти набували не радянські транспортні засоби, наприклад ИЖа, а намагалися дістати Яву. При цьому з купівлею і заміною запчастин для Яви у радянських мотоциклістів часто виникали проблеми. Замовлень на запчастини було багато, а організацій, які цим займалися, — кілька на весь Союз.

Перевозити з Чехословаччини запчастини було дорого і важко, тому водії скаржилися на високі ціни. За мірками радянських зарплат і сам мотоцикл, і запчастини до Яві 350 коштували дорого. Мотоцикл — 600 рублів, а на комплектуючих можна було розоритися.

Запчастини на Ява

Основні модифікації мотоциклів Ява в нашій країні — це Ява 350-634 і Ява 350-638. Друга модель випускається до цих пір, але з постійними змінами. Після розпаду Чехословаччини та СРСР і зміни плану на ринок займатися постачанням запчастин для Яви 250 і Яви 634 та 638 стало набагато простіше. Тому їх можна купити в будь-якому магазині і сервісному центрі, що спеціалізується на мотоциклах.

Запасні частини мотоцикла, які можна купити і поміняти сьогодні, — це те, що відповідає і за внутрішню, і за зовнішню частину Яви. Можна купити глушник, двигун, паливну та гальмівну системи, спідометр і інші частини мотоцикла.

Запчастини на Ява 634

Ця модель — одна з перших, що прийшли в СРСР з дружньої Чехословаччини. Двигун на цій варіації двотактний, а циліндрів — 2. Мотоцикли, особливо Ява — річ, скоріше для професіоналів, чим для тих, кому потрібно просто доїхати від роботи до будинку. Тому розібратися в техособенностях Яви під номером 350-634 варто підбирати запчастини Ява до мотосредству в Україні вже усвідомлено.

Запчастину

Р-Р, хар-ка

Циліндр

58 міліметрів, об'єм — 343,47 куб.

Поршень

Хід — 65 мм

Двигун

20 л. с.

Карбюратор

Jikov 2926 SBD

Основний жиклер

98

Канавки

2

Паливо його пропорція

40:1

Ланцюгове ланка

2 на 3; 8 на 3; 16

66 штук ланок

Зчеплення

Многодиск., масл.

ВАЖЛИВО! Ходові властивості та інші характеристики:

  • макс. підйом — 35 %;
  • розганяється до 120 км на годину;
  • витрачає 4 літри бензину на 100 км;
  • об'єм бака для палива — 4 л.

Середня ціна на запчастини Ява 634

Запчастину і ціна в гривнях:

  • амортизатор — 800-1500;
  • блоки кнопок — 200-500;
  • вал — 700-1300;
  • вилка перемикання — 150-800;
  • генератор — 1000-1500;
  • глушник — 4000;
  • гофра — 300.

Запчастини на Ява 638

Ця модель чеської мотопрому вважається класичною. Саме її перевипускає завод компанії, Ява 638 пережила кілька оновлень.

Ява 638 вважається класичною моделлю мотоцикла, тому знайти для неї запчастини праці не складе. На транспортному засобі можна їздити одному водієві або брати з собою напарника — сидіння подвійне.

Інженери вдосконалили двигун, зробивши його високооборотним. В СРСР, особливо в останні дефіцитні роки дістати запчастини для мотоцикла Ява 638 було важким завданням для всіх любителів.

Саме в 80-е мотоцикл був випущений і поширений по Союзу, щоправда, його поломка ставала пеклом для водія.

Технічні характеристики нижче можуть допомогти при підборі запчастин на випадок, якщо з мотоциклом щось станеться.

Запчастини Ява

Характеристики:

  • двигун — двоциліндровий двотактний;
  • об'єм — 350 куб. см;
  • потужність — 26 л. с.;
  • коробка — механіка;
  • привід — ланцюг;
  • обсяг палив. баку — 17 л;
  • максимальний розгін — 130 км/год;
  • кліренс — 130 мм.
Характеристики показують, що Ява 638 за всіма параметрами перевершувала «стареньку»: максимальна швидкість вище, кінських сил більше, об'єм більше.

На піку популярності ця модель була показником статусу власника, так як Яву 638 могли дозволити собі рідкісні любителі. Вже в наш час за Яву максимальній комплектації потрібно буде віддати від 10 до 100 тисяч гривень. У продажу як нові, так і старі мотоцикли. На примірниках б/у можна заощадити кілька десятків тисяч.

ВАЖЛИВО! Відмінності Яви 638 від моделі 350-634:

  • напруга — 12 вольт замість 6;
  • передня вилка розроблена на CZ.

Кубатура, як у старої Яви, — 350 кубічних см - тепер не популярна для нових мотоциклів. Правда, Ява з такими показниками все ще проводиться. Можливо, це щось на зразок данини традиції. Хтось ще в часи радянської молодості їздив на «старенькій» або на останній моделі і не хоче переходити на щось інше, будь це навіть Harley-Davidson.

Середня ціна на запчастини Ява 638

Запчастину

Ціна в гривнях

Амортизатор

800-1500 

Блоки кнопок

100-400 

Вал

До 2000

Вилка перемикання

До 3000

Генератор

300 

Глушник

200-600 

Гофра

160 

Ремонт і запчастини Ява 350

Будь-яка з модифікацій Ява 350 може зажадати ремонту. Проблеми виникають з двигуном, електрикою, ходової.

Поширена проблема — несправність зчеплення. Зчеплення у мотоцикла пошкоджується з кількох причин:

  • зносився диск. Найчастіше з зносом стикаються любителі швидкої їзди — стрибки, різкі повороти, прискорення позначаються на стані деталей Яви 350;
  • ослабли пружини. Вид і якості пружини за час використання змінюються в гіршу сторону. Старі пружини короткі і м'які, нові жорсткіше і довше. Щоб не піддавати транспортний засіб загрозу поломки, розумніше придбати нові пружини.

Якщо такої можливості немає, покладіть під пружини тонку шайбу. Півтора-два міліметри — необхідна товщина.

Частина мотоцикла, яку не згадали, але вона необхідна для роботи, — це футорка. По-іншому футорку називають втулкою. Її поміщають в отвір циліндра, функція футорки — відновлювати різьблення.

Свічковий отвір — отвір блоку циліндрів. Його різьблення іноді порушується, в цьому випадку, використовуйте наступні прийоми: змастіть мітчик, футорку наверніть на свічку, різьблення обезжирьте. Зробіть так, щоб свічка з футоркой опинилася в блоці циліндрів і залишилася в голівці.

Електропостачання та запчастини Ява

Власники Яви 634 іноді відчувають проблеми з руховою частиною. Складності в обслуговуванні з'являються, якщо колінчастий вал діє на низьких обертах при одночасній роботі споживачів струму. Неполадки в роботі двигуна позначаються на двох агрегатах Яви — батареї акумулятора і генератора.

Новачки в мотопроме, буває, не розбираються, що робити з цією проблемою і як вирішувати. Правильна думка — звернутися в сервіс і усунути неполадки разом з механіком. Якщо ж хочеться бути технічно підкованим, спробуйте почитати відповідні керівництва.

Як налагодити генератор на Ява 350 старушка

На нових моделях Яви стоїть потужний генератор. При цьому поліпшення одного параметра позначається на іншому: чим більш високі обороти робить колінчастий вал, тим більше енергії віддається. Тому запчастини для Яви 350 працюють адекватніше, коли швидкість перевищує необхідний межа. Напруга генератора мотоцикла потрібно довести до 6 ватт, щоб механізм почав заряджати батарею. Для цього потрібно розігнатися до швидкості 15 км/год на 1-ій передачі, 26 км/год — на другий, 37 км/год — на третій і 48 км/год — на четвертій.

У нашому випадку боятися швидкої їзди не потрібно: швидкість більше 48 кілометрів на годину потрібна для правильної роботи генератора на цій моделі мотоцикла.

Другий момент для мотоциклістів — слідкуйте за справністю зарядного ланцюга. Ява, на відміну від ИЖа, потребує більшої турботи. Ланцюг необхідно регулярно чистити, якщо окислюється, спостерігати за щільністю контактів.

Ремонт і запчастини Ява 638

У транспортному засобі будь-яка частина вимагає турботи. Гальма — відповідальна система мотоцикла, тому до турботи про них потрібно підійти серйозно.

Що зробити після покупки мотоцикла:

  • гайки на передньому колесі — затягніть;
  • гальмівний трос — під'єднайте. Два пункти допоможуть визначити, чи все в порядку з барабаном гальма;
  • якщо гальмівний барабан замаслен, протріть насухо;
  • відрегулюйте всі гальма. Не забудьте про передні гальма — в критичній ситуації переднє колесо підводить легковажних мотоциклістів.

Порада для тих, хто дбає про стан мотоцикла і про себе, — вибирайте конфігурацію Яви, де передні гальма додатково посилений. Перевірити можна так: переднє колесо вільно блокується на чистій сухій поверхні.

Інші статті
Контакти
МотоДВК магазин мотозапчастин та екіпірування.
+380938764000
2-й Водопровідний провулок -- Графік роботи: Вівторок, Четвер, Субота з 9.00 до 17.00 (обід з 13 до 14) Обробка замовлень щодня, відправка тричі на тиждень, Одеса, Україна
+380 (95) 862-00-04Магазин у Одесі
+380 (93) 876-40-00
Мапа

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner