Ролики варіатора Ямаха, 5 грами на скутера модельного ряду Yamaha Jog. Двигун двотактного скутера, як відомо, має працювати на обертах, близьких до максимальних, причому цей показник має супроводжуватися в діапазоні повного циклу набирання швидкості. І вся ця задача, переважно, лежить на роликах. Сильно важкі висувають ремінь на нижчих обертах, звідси падає динаміка, але максимальна швидкість у будь-якому разі виходить на свій піковий показник. Легкі ж ролики працюють навпаки, двигун перекручується, щоб набрати положену швидкість за певний проміжок часу, звідси динаміка знову ж таки страждає. На початку, можливо, ривок буде, і скутер поїде досить різко, але після 30 кмн, він почне працювати на надмірно підвищених обертах, ваги вантажів не буде хапати для висування ременя вище за варіатором, і скутер може не набрати положеної швидкості. Для цього йому потрібно підвищити оберти двигуна, що без заміни комутатора на тюнінговий, неможливо. Тому важливо встановити оптимальну вагу роликів. Але треба врахувати, що динаміка скутера залежить не тільки від ваги вантажів, а ще й від дуже ретельно розрахункуваної інженерами жорсткості пружини торкдрайву. Це велика пружина, яка міститься за зчепленням, і відповідає за утоплення ременя в чашки зчеплення під час навантаження роликів. Вона також слугує натягувачем ременя. Якщо пружина послабила, стала м'якою, ремінь виходитиме на максимальний радіус за менших обертів, навіть якщо вага роликів стандартний. У такому разі треба замінити пружину або зменшити вагу. Ролики треба встановлювати спочатку не мануалу, а на підлогу грама легше. Це пов'язано з тим, що виробник спочатку трохи знижує розгінну динаміку для безпеки. Підлога грама цілком досить.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | YAMAHA |
Інформація для замовлення
- Ціна: 129 ₴