Проводка на мотоцикл МТ Дніпр (Україна)
- В наявності 1 од.
705 ₴
+380958620004
- +380 (95) 862-00-04 Магазин у Одесі
- +380 (93) 876-40-00
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Провідка на мотоцикл МТ Дніпр (Україна) Дніпр — мотоциклів Днепр проста та надійна, але вимагає оновлення. Особливо часто тюнінгу піддаються моделі, спочатку обладнані кікстартером. Більш сучасні мотоцикли з електронним запалюванням потребують тільки правильного догляду та своєчасного ТО. Мотоцикли Дніпр цінуються не тільки в Україні, але й за кордоном завдяки наявності коляски. Цей елемент зручний в експлуатації, але додає навантаження на електросистему, збільшує загальну вагу моделі, а також знижує швидкісні характеристики та можливості для маневрування. Всі ці особливості були враховані інженерами під час проєктування проводини та системи енергозабезпечення цього мотоцикла. Провід МТ Дніпр — принцип побудови За весь час виробництва було розроблено багато моделей Дніпров, які мали родову перевагу в частині електросистеми. Наприклад, проводина МТ 10 і Дніпр МТ 11 практично збігаються. Їх схеми не мають великих відмінностей, а елементи енергозабезпечення ідентичні. До електричного ланцюга входять джерела струму, власне проведення, споживачі та допоміжні прилади, а також датчики. Основні завдання електросистеми: постачання мотоцикла підсвіткою приладів; освітлення дороги; забезпечення запалювання; робота звукових і світлових сигналів. Струм у систему подається від акумулятора, а регулюється генератором. Звідси випливає потреба регулярної перевірки заряду АКБ і своєчасного підзаряджання. Особливо важливо перевірити працездатність системи після зимового зберігання, оскільки за повного розряджання акумулятор може абсолютно вийти з ладу. Схема електросистеми досить проста, але її самостійний ремонт зажадає чималого часу та наявності певних умінь. Принцип організації схеми стандартний для радянських мотоциклів, наприклад, проведення Дніпр 11 — однодротова (роль другого кабелю виконує рама колясочника). Про несправності повідомляє датчик, під'єднаний до генератора. На приладовій панелі в такому разі загоряється червона лампочка, на схемі позначна ПД20Е. Ремонт електропроводки МТ Дніпр Конструкція мотоциклів Дніпр з коляскою відрізняється від інших радянських мотоциклів. Її головним призначенням було забезпечення надійності та вантажності, а не швидкості та маневровості. Від цього на МТ частобала економність, оскільки за невисокої швидкості мотоцикл споживав 10 л бензину на 100 шляху — показник, характерний для автомобіля. У зв'язку з цим багато хто намагається переробити мотоцикл відразу після придбання. Електросистема піддається тюнінгу однією з перших. У Дніпров вона не завжди зручна, але під час перероблення дає змогу увімкнути найсучасніші елементи до мікропроцесорного електронного запалювання. Штатна проводка МТ занадто примітивна та часто запалює спалювання забезпечує застарілий кікстартер. Цей елемент багато хто відразу замінює на більш технологічні сучасні. Тюнінг проводини Мт Дніпр Для будь-якого тюнінгу необхідне часткове розбирання електросистеми мотоцикла. Насамперед до початку будь-яких робіт розривається ланцюг вимикача. Якщо цього не зробити, від мотоцикла варто очікувати удару струмом. Під час заміни елементів корисно одночасно прочистити клеми, перевірити контакти та надійність під'єднання дротів. На мотоциклах із пробігом вільні пошкодження проводження, часто перегоряють лампочки. Загалом після встановлення електронного запалювання електросистема працює без відмов. Вона надійна завдяки простій схемі та мінімальній кількості елементів, здатних вийти з ладу. Однак, навіть якщо проводина на МТ справна, мотоцикл може не завестися через неточне запалювання. Таке регулювання краще довірити професіоналам. Раннє іскра, як і поздяючи подавання, не тільки викликають перебої в запуск мотора, але й можуть призвести до болю серйозних зламаннях. Провід на Мт Дніпр та її особливості У разі придбання ранніх моделей Дніпров варто звернути увагу на те, що на них використовувалося малопотужне та застаріле батарейне запалювання. Його потужність обмежувалася 6 В. Такі були моделі МТ-9 і раніше. На МТ 16 встановлювався кікстартер. Сучасну систему 12 В отримали моделі, починаючи з МТ 10. На багатьох старих мотоциклах занадто слабке світло фар, тому електрику доводиться міняти. До них цілком підійде проводка Дніпр 11, купити яку можна в інтернет-магазині з доставкою в будь-який регіон. Всі моделі останніх років випуску обладналися електронним запалюванням.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Україна ТД |
Тип мототехніки | Мотоцикл |
Інформація для замовлення
- Ціна: 705 ₴